четвртак, 22. септембар 2016.

Godišnji odmor - nakon 4,5 godine neprekidnog rada



DOSTA JE !!!

Evo ovako. Stvar je jednostavna. Znate i sami da smo najstarija zajednica na Balkanu što se tiče neprekidnog rada. Dosta je. Umorili smo se od toga. Vreme je za godišnji odmor. Vi ste ti koji ste nas prinudili na to. Ne želite da igrate na serveru? Ok,nema problema. Ni mi ne želimo da nekog molimo da igra na serveru koji ima toliko dugu tradiciju,koji ima takvu skriptu,mape,sisteme,administraciju ... Vidimo da volite da igrate na serverima koji se stalno pale i gase,koji rade global restarte na svakih 3-6 meseci,gde je čit legitimno dozvoljen za korištenje,gde vlasnici prave budale od svojih admina jer nema permanentli bana za igrača koji čituje već se taj igrač samo zatvara u jail i nakon izlaska opet čituje i admini,kao telad,opet moraju da bulje u monitore i hvataju igrača u čitu,gde se rade unjail,unban,unalkatraz,unbanip party samo zaradi većeg broja igrača,gde se ubacuju botovi na server da bi se server prikazao većim i boljim,a botovi odlaze i igraju na server jer misle da je to stvarno tako,gde se dele lvl i pare svakodnevno,gde su ogromne vrednosti početnog statsa,gde se redovno krše pravila,dm-a se,pa to čak rade i admini ...
Slobodno idite i igrajte na takvim serverima. Mi smo otišli na godišnji. Odmorićemo se od SAMP-a, radićemo po nešto na skripti i možda ćemo probati ponovo da otvorimo dok neke stvari popravimo,neke sisteme editujemo,a neke napravimo nove,premapamo server ...
Od početka sam uzimao i držao neki nivo servera i SAMP-a dok su ga drugi srozavali. Ja neću da srozam ugled svog servera. Ili ću ga držati i voditi kako treba ili neće ni postojati. Nemojte mi se javljati,nemojte mi pisati i nemojte pitati šta je bilo,šta se desilo,zašto je server lock. Objasnio sam sve u gore navedenim redovima,a ako vam to nije dovoljno da skapirate i razumete šta sam hteo reći ŽAO MI JE.

VIDIMO SE KAD SE VRATIMO I AKO SE VRATIMO SA GODIŠNJEG.

UŽIVAJTE !!!

Нема коментара:

Постави коментар